utorak, 25. veljače 2014.

TI SI ŽIVOT PJESAMA MOJIH

Pjesme su ove Bože moj rijeka ljubavi, koja utječe u nečije srce sneno. Istražuju me oči te, pitam se da li su; smeđe, plave, crne ili zelene!? Sjedinjeni smo u tajni postojanja ljubavi ove. Morali smo se voljeti , srce okrunjeno trnjem laticama nade kititi. Sunce, Mjesec i zvjezdice utaborili su se u nama i učvrstile svoju sveprisutnost u duši. Sjećam se okusa usana tih tajnih skrivenih, iz snoviđenja ih pamtim, želim da ih vratim, oživim. Još melem njihov grlom mi teče. U taj zagrljaj Svemira idem svako veče. velika je ljubav tvoja tajno moja. Oslobođen u snu, hodiš pustinjskim cestama Tražiš me, jer znaš da sam ja tvoja oaza ljubavi i mira. I noćas anđeo sa neba svira, ja ću da ti zapjevam. Kažu da će sniježiti i da će Mjesec izgubiti svoj sjaj, a ja ne vjerujem dušo, ne vjerujem da je kraj, vjerujem da ću vidjeti Raj.

Nema komentara:

Objavi komentar