utorak, 25. veljače 2014.

MAGIČNOST RUKU

Tvoje ruke mene drže živom, one su te moje zaštitnice. One su poput anđeoskih krila, molitva njihova za mene je uvijek upućena bila. I noćas ćeš se ušuljati tiho, neće moju ljubav vidjeti nitko osim srca mog uronjenog u snove naše. Tvoje će me ruke milovati, ja ću ih obradovati, na srcu ih svom odmoriti. Pa im uzvratiti milovanja nježna. Odmori se zlato moje, moje će te ruke odnijeti u svečane snove. Odmori se radosti moja, budi mi prepun blagoslova. Osjetiš li dodir Raja, to sam ja tvoja zvijezda mala. Te iskrice na srcu tvome, dio su duše moje. Cijelo je tijelo tvoje zasjalo, nije se nikada od mene rastalo. Tu si mazo moja, tu u spužvastoj postelji mojih i tvojih snova. Moje ti ruke miluju kosu, udišem lahor svježine, u tom zanosu spominjem ti sa čežnjom ime. Na usne prste ti stavljam, ostavljam melem cvijeta koji je rastao na usnama mojim, koji je zamirisao sne i laticama izrekao svete istine: Voli me, volim te! Moje su ruke željne Raja, sa njima se sa tvojom dušom spajam. Ko krilima milujem te, srce moje i tvoje igra, od ljubavi poskakuje. Ko ptičica koja o gnijezdu snuje, moja duša u tvoju dušu putuje, tamo je gnijezdo moje, tamo su ruke koje me vole. Tamo su usne pamučne koje u Raj vode me!

Nema komentara:

Objavi komentar