utorak, 25. veljače 2014.

BOŽE PRIČAJ MI O MOM ANĐELU

Da li se smije ili plače Bože reci mi!? Da li sanja ili budan bdije u molitvi!? Da li me uopće zna ili sam mu tajna kao i on meni!? Što radi moj anđeo topli, sneni!? Leti li krilima ka Nebu ili dolazi k meni!? Jesam li mu utijeha u molitvi i želji!? Ima li oči kameleonske iskrene!? Iskre li dugine boje iz njegovog!? Dok promatra sanjiv Svijet misli li na onu koja ga neizrecivo ljubi!? Da li je uopće živ, ili se javi tek kao sjenka, kao duša ljubavi kada tuga zaprijeti...!? Pričaj mi Bože o njemu, anđelu sa odsjajom neba, on mi za život treba. Uspavaj me tajnama Neba... Pričaj mi svetosti mila, imali on ona sanjiva krila, da li me grli njima i čini sveti blagoslov nad mojom sudbinom!? Reci mi da li je njegova ljubav ovaj spokoj na mom srcu, reci mi da li je ovaj mir njegov mili dodir!? Reci mi da li sam sama ili nas nebeska sudbina spaja...!? Gdje li je onaj što me sa predanošću ljubi i nikada iz svoga srca ne gubi!? Neće mi srce puknuti ako kažeš da nema takve ljubavi koju nosim u grudima, za koju živi ova duša radosna. Neće mi puknuti jer prepuno je odanosti tebi, tebe će slaviti život cijeli, tebi će u pohod doći moje isplakane, nasmijane oči. U dubini sebe znam; kod tebe je knjiga sveta, moje ime ispisano sja kraj mog anđela! Na tebi su djela, meni ostah želja.

Nema komentara:

Objavi komentar