četvrtak, 27. veljače 2014.

PISMO DUŠE NEBESKOM I ZEMALJSKOM SVIJETU

Ljubav je ona koja zna i umije... čak ima moć da svojom energijom božanstva zavlada u onom srcu i duši koja nije spoznala Raj. Istina je da će onu ljubav u nama povrijediti, čak i htjeti ubiti. Znam, proživjela sam to. I sada ojačana snagom vjere i moći vodstva Duha Svetoga mogu reći; neka, neka sam patnica u svemu, neka me drobe i slome kukavice i izdajice i one ptice grabljivice, i ova kako je mi ljudi zovemo sudbina, život klet, neka pokušaju opet... ali neka unaprijed znaju da je moja duša već u Raju! Nismo svi isti, ne znaju svi što je to iskreno predanje, a vječito kajanje i udaranje od nepropusni zid bola, ne znaju svi kako je to imati krila, a ne znati sa njima letjeti. Nisu svi bezbolni, predani užitku Zemaljskom, netko je rođen da živi ono sanjivo u svom kutku plača. Slava Bogu što mnogi ne osjećaju moj križni put i mnoge tegobne ljudske puteve. Tijelom nisam suđena ljubavi koju mi osjeća duša, već bolu okrutnom, otrovu nekom, ali neka bitno je da dušu mi Nebo sačuva. Znam mnogi bi se na mom putu predali, a ja nedam na sveto, ne dam lancima da me okuju, u njima mi anđeoska ljepota pjeva uspavanke svete. Vukodlaci, vampiri, što mi svojim zubima otrovnim nanosite bol, oh zar ne vidite da duša je Božja, ona još ne spozna odurnost vašu, sveti plašt je oko nje, što se uopće i trudite, nije mi jasno!? Zar moja ljubav vas vređa!? Izdajice Boga jedinog, kako vas nije stid oka Božanskog, što ste učinili Svijetu kojeg stvori Jahve, što ste učinili Svijetu nekada bezbolnom!? Jadni ste, baš ste jadni . Birali ste osamu, tamne puteve, Krvoločne zube, vračare i vještice, Birali ste put Zmaja, a mogli ste zauvijek biti iza vrata Raja Gdje ljubav krila vam miluje, I svo blago neviđeno Bog vam daruje. A ti, Vladaru tamni, što ti to noćas u oku sjaji, Jeli to suza pokajnica!? Nisam ja svetica da ti nešto kažem, zapovjedim. Boga JAHVU svog čuj, pred križ Isusov stani! Hajde se za milosrđe Njegovo zahvali! Odbaci krila ta, nisu ona svjetlosna, Varaš se Crnokrili pali anđele, pohlepa tvoja nije ono što strast ti i život daruje, Sjeti se da samo ljubav pobjeđuje! Pao si već si pao, rekao mi je Bog moj. Vječno proljeće dolazi Isus nas voli, Isus Nas sviju ljubi.

Nema komentara:

Objavi komentar