utorak, 15. ožujka 2022.

ŽIVOT SMO U MENI

Zamirisala sam ti 
postojanje! 
Uredila sam ti kućicu,
toplinu doma u sebi,
da ne odeš nikada.
Ako i budeš odlazio,
biti će to skupa sa dušom mojom.
Moj si i ja sam tvoja,
to je tako moralo biti.
Nebo duše spoji i 
nikad ih ne razdvoji. 
Da u manama tijela moga, ti si... 
u meni je naš dom. 
Bolan kao da se porađam, 
ali pun ljubavi. 💦🕊️

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 15.03.2022. 
Mogu te voljeti, ma mogu.
Baš onako kao u snu,
baš onako kao da si tu.
Jer si anđelu najsličniji u svemu.
Mogu te voljeti,
tako da dišem radost,
kada mi prijeti žalost.
Mogu te voljeti misleć na ozdravljenje 
u sred gorke boli.
Mogu te voljeti misleć na sunce,
umjesto na tmurne oblake.
Mogu te voljeti osmjesima,
da ti ne naude moje tuge.
Mogu te voljeti čuvajući te 
u molitvama.
I tako ću te voljeti zauvijek.
I tako ću te čuvati od prolaznosti.
Tako će se omiliti duša duši.
I pjevat ćemo golubiću moj 
uvijek skupa pjesme o 
pobjedi ljubavi! 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 19.03.2022. 





Nema komentara:

Objavi komentar