četvrtak, 1. travnja 2021.

JELENČE I SRNA NA POTOCIMA USLIŠANJA

Jelenče mileno,
daj mi svoje ruke,
ljubav će nas sveta očistiti
i izvesti iz muke!

Jelenče dođi,
da mi vidiš dušu iz bliza
u potocima Jeruzalemskim.
Ogledaj odraz srnice koja 
te čuva, koja te ne da bolu.
Koja te voli i treba.
Kojoj nad rijekom izrastu krila,
kada tvoju ljubav osjeti.

Jelenče mileno stasito,
šum potoka glas je tvoj.
Valovi su tvoj zagrljaj.

Pj2,16 Dragi moj pripada meni, 
a ja njemu, 
on pase među ljiljanima.

Danas na Veliki četvrtak,
ja ću ti nožice oprati,
duhovne vene ti izljubiti,
neću te nikada izgubiti. 
Ko krv i vene smo ja i ti,
jedini, predivni. 

Iv 13, 1-15
Do kraja ih je ljubio.
i hoću tako Kristoliko 
da i ja tebe ljubim,
da te duša moja nađe,
za vječnost mi te Bog sačuva.

Jelenče i srna smo ja i ti,
noge ćemo si vječno prati.
Bezbolu ih Kristovom dati.
Plesati ćemo 
valcer pobjedonosni,
hoćemo krilato moje,
sve što je u molitvi naše je. 

Ti i ja,
smo ljubav nad ljubavima,
pjesma nad pjesmama.
Ti i ja smo ustrajnost pod križem.
Ti i ja smo jedno. 

Sjaj si mi očiju,
glas glasnica,
osmijeh i suzica,
zrak u plućima.

Kako bi me bolovi i muka slagali,
da me moje jelenče ne voli. 
Eh ne ide im mileno, 
uz dušu privijeno.

Divan si u vjeri mojoj,
čuvar si i čuvan si.
Nemoguće je da se 
od mene odjeliš,
jer ljubav anđeoska si! 

Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 1.04.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar