ponedjeljak, 30. studenoga 2020.

MOLITVA OCU NEBESKOM ZA OZDRAVLJENJE BUBREGA

Izljubi mi srce molitveno Oče dobri, oporavi bubrege krvlju Jaganjca tvoga, u krilu majčinu satkao si ih, daj da se u Duhu Svetom po milosti tvoje ljubavi vjerne iscijele od gorke muke. Smjesti ih u blažen svečan trenutak ozdravljenja, ako je to dobro za spas moje duše. Balzam sveti nad kojim mole tvoji svi sveti neka kapne na rane ove. Ako ti je mila žrtva moja, ti me mukom izljubi da se sjedinjujem i dalje sa mukom Krista Kralja. Prihvaćam ono što mi dobrota tvoja daruje. Prihvaćam sve te postaje križnog putovanja i razapeće i smrt, jer znam križ je vrata Raja, zagrlit će mi dušu u tom odlasku Emanuel, Krist Spasitelj. Svjetlost voljena Jeshua koji je pobijedio tamu smrti zauvijek i uvodi nas u ozdraviteljsko svijetlo vječnog spasenja, u ljupkost vjere i mira, u ljubav nad ljubavima. Ka tebi u Nebesko Kraljevstvo Oče dobri. Sve te moje blagoslivlja i kada do kosti boli. Udijeli mi ono što i ne slutim... po zaslugama Duha Svetoga. Amen. 
Jeremija 17,10 Ja, Jahve, istražujem srca i ispitujem bubrege, da bih dao svakom po njegovu vladanju, prema plodu ruku njegovih.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 28.11.2020.

Nema komentara:

Objavi komentar