srijeda, 25. lipnja 2014.

VOLI JE ŠAPATOM MOJIM


Nestati će tuga koja me drži ko lutku na koncu,
plesati ću slobodna, sa konca će me skinuti sreća u koju vjerujem.
I na usnulim usnama zrcaliti će se ljubav i osjetiti će se pjesma.
I mrtva, sahranjena vidjela bi život u očima koje su me voljele.
Tada ne traži izgubljeno svjetlo u mojim, jer ono je u tvojim očima.
Upamti smrt nema vrijeme rađanja,
a ljubav nema vrijeme smrti.
Ona se nastavlja i prenosi...
Voli Svijet za dvoje.
Sve moje daj za ljepotu koju želiš.
I oprosti meni za ljubav toliku.
Zaboravi moju sliku, ljubav neka traje.
Sačuvaj osmijehe za najljepšu damu,
nema veze što negdje na Nebu suza kanu.
Voli je kao što sam ja željela biti voljena.
Šaputat ću ti tajne
imati ćeš divno srce,
ono koje ženi treba.
Neka ti budem osjećaj ljubavi,
dobrote i plemenitosti,
neka ti budem anđeo srca,
kad ništa drugo u svetim knjigama ne piše,
život moj neka se izbriše.

Nema komentara:

Objavi komentar