utorak, 24. lipnja 2014.


Iz Raja donesošmo ljubav, koja nam teče krvlju. Ljubljeno moje tvoja je sjenka anđeoska, tvoja su krila dodirivala moje rane, zaustavila iskrvarenje i bijeg duše. Tvoje su mi tajne oči sačuvale život. Između sna i jave ronila sam ti sva neshvaćena , drhtajućih usana koje su kazivale boli me jako. Znao si kako da me sačuvaš u krilima svetim, nisi me stjerao u tamu i odustao od mog vapaja. Osvojio si me svjetlošću svetom, vjerovanjem. Rekao si da si tu u zvijezdama i u mjesecu, u suzama i u mojim novonastalim osmijesima. Još uvijek ti vjerujem, jer još uvijek postoji mjesec i zvijezde i moje suze pomiješane sa osmijesima. Jednom ćeš me ukrasti od Svijeta ovoga, jer sam bol i ljubav tvoja. Jer si čuvar moj poslan od blagoslova Boga.

Nema komentara:

Objavi komentar