četvrtak, 6. lipnja 2024.

KAKO SU LIPE OČI ANĐELA ČUVARA

Kako su lipe oči te, 
kao da su uskrsle,
ljubavlju svetom zasjale,
osmjesima vjere ukrašene.
Kako su lipe oči te plavetne,
koje se u mojim lješnjacima zrcale.
Kako su lipe dok ih sanjam,
dok se u njim kupam kao u 
morima rajskim i ozdravljam.
Kako je lipo voljeti oči anđela čuvara!
Smirivati se u blagoslovu...
i osjećati da nisam pod križem sama. 
Krila anđela i moja su... 
on me u bolesti nije napustio,
on se zadržao tu u srcu, u hramu raspetom
da mi drži svijeće rajske nade... 
da ne ugasnem u beznađu. 
Samo on je ostao,
samo on je junak koji je križ moj podnio. 
Njegove mi suze tješe postelju,
njegove me molitve podupiru...
njegov me osmijeh raduje,
on je tu da me nadahnjuje 
čudima iz Raja! 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 6.06.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar