ponedjeljak, 10. lipnja 2024.

NE ODRIČI SE KRIŽA

Što ti više duša ljubi križ, više je na njoj biserja slave Božje, ali ljubi ga radosno nikada mrmljajući žalosno. Duh Sveti je junak srca koje odabere trpiti sa Gospodinom. Ne odriči se ni milimetra svoga križa, Gospodin ga je izmjerio baš za tebe satkao kao dar spasenja. Zna mu dužinu, širinu i težinu,... da uzet je od Njegovog ogromnog križa sa Golgote, tek mali dio njega ti nosiš. Surađuj vjerno i ustrajno, nagrada ti je na nebesima umnožena u trajne radosti za sve podnesene patnje. Kristovi odabranici za stablo novog života dobili su križ i ono je pisaljka kojom su poučeni živjeti trpljivo, vjerni Evanđelju. Gorljive katolike ne satare bolest, ni duhovne ni tjelesne patnje, ni jezik nevjernih, ni osuda, pa ni smrt. Oni kao štit uzimaju križ i visoko ga postavljaju kao simbol Kristove pobjede. Duša se čudesno u podnosenju patnji raduje jer osjeća snagu Dua Svetoga u srcu. Prepušta se njegovom vodstvu, bdije i živi i rajskoj nadi, nije nestrpljiva, u mislima takve duši jedino vlada: 🎺🕊Gal 6,14 Neka je daleko od mene da se čime ponosim osim Križem Gospodina našega Isusa Krista i Zdravo Križu nado jedina!  Duša je svijesna da je zarobljena u grešnom tijelu, u raznim napastima i kušnjama koje dolaze iz napada neprijatelja, zato se je čvrsto opredjelila da mučeništvom isprosi odrješenje grijeha i novo čisto srce puno plamena ljubavi i utjehe bližnjih. Srce koje se dalo križu služiti svijesno je da će u nebesima uživati bezbol i slatkoću darova Trojedinoga Boga. Zbog te vjere bdije, trpi, moli i voli, sve na slavu Spasitelja Isusa. Križ je milost nad milostima jer sa njim na zemlji možemo postignuti čudo ulaska u Raj i vječnu radost i mir. Ne plaši se trpiti, samo ljubi patnju svoju kao da gledaš Kristove rane, one te zovu i trebaju... ujedno te u duši iscjeljuju i pripremaju za uskrsnuće. Doći će u tvoj zagrljaj puno ljupkih darova Boga Živoga. Ustraj na hodočašću do Nebeske Domovine. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Gospić 10.06.2024. 

1 komentar:

  1. Žao mi je što sam ovo stavio na internet, ali nemam drugog izbora nego ispuniti svoje obećanje dr. APATI, moćnom bacaču čarolija koji mi je pomogao vratiti mog bivšeg muža koji je već bio dva tjedna bez pozdrava sa mnom. tako bolno iskustvo za mene jer on je moja prva ljubav i moj život se vrti oko njega, ali kada me je ostavio zbog druge dame, lila sam suze i pokušala sve da ga zaboravim, ali duboko u mom srcu to je bilo tako nemoguće jer sam ga toliko voljela usprkos boli od koje sam patio. Jedne vjerne večeri pročitao sam komentar o dr. APATI, moćnom bacaču čarolija koji može pomoći vratiti bivšeg ljubavnika ili spojiti razoreni dom i više, isprva je bilo kao šala jer nikad nisam vjerovao u magiju. a dr. APATA mi se dokazuje dovodeći svog muža kući nakon dva dana njegove ljubavne čarolije na mom mužu. hvala dr. APATA što si me ponovno učinila kompletnom ženom i vratila izgubljenog ljubavnika, nastavit ću dijeliti ovo kome je možda važno popraviti sve u braku, umjesto da dijelim suze ili prolazim kroz srčani udar, samo ljubazno kontaktirajte dr. APATU NA njegovu kontakt e-adresu ispod (drapata4@gmail.com), samo ga kontaktirajte i vidite što on može učiniti. Također možete nazvati WhatsApp putem njegovog broja +447307347648. Sretno vama koji ste ikada dali ovu probu. Pozdrav! Samo kontaktirajte dr. APATU na njegovu adresu e-pošte za kontakt u nastavku (drapata4@gmail.com), samo ga kontaktirajte i vidite što on može učiniti., Također možete nazvati WhatsApp preko njegovog broja +447307347648, sretno

    OdgovoriIzbriši