četvrtak, 6. lipnja 2024.

Moj križ čuva nerođene

Toliko godina ljubavi i 
molitve satkane suzama,
vjerom, čežnjom... 
Toliko davanja sebe drugima...
a nitko nije uzeo taj križ kao 
najmirisniji požrtvovni cvijet 
da ga stavi u svoj dom,
da postane stablo plodonosno.
Ostao je sam križ moj,
ukrašen iglama kao čavlima...
Ukrašen krvlju koja na Kalvariju 
Kristovu podsjeća.
Oko mene su suci strašni...
ali i oni poput sv. Veronike, sv. Šimuna,
sv. Ivana i sv. Magdalene...
koji me znaju u dušu. 
Tješe me podrškom, osmijehom... 
Što čekam, iskreno čekam oslobođenje
čekam sve molitveno da se trajno usliši.
Jer ova patnja upravo to isprosi.
Nije moja ljubav za umiranje,
ni moje potomstvo koje ima doći.
"Porađam" se za Nebo,
duhovno majčinstvo sa stalnim bolovima
nitko svjetovni ne razumi.
Možda je ova muka sačuvala brojne bebe,
možda je mnogo duša baš u mojoj
ranjenoj utrobi jer otkud ta pjesma,
da u meni nisu anđeli!? 
Ko utočiste u trbuhu da nalaze maleni,
a ja ih nosim sve do Raja...
takva misao u ovoj bolesti meni 
dušom vlada. 
Obličje mi kao da sam sve bebe nerođene,
u utrobu sakrila da nisu odbačeni i sami,
a visoki sude, ništa o meni nisu saznali.

Proći će me bol... jer Isus je bezbol.
Sve će ovo proći, ali uslišanje dolazi
da bi me radovalo zauvijek! 
Bog otire suze... Bog rane iscjeljuje. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 6.06.2024.

1 komentar:

  1. Žao mi je što sam ovo stavio na internet, ali nemam drugog izbora nego ispuniti svoje obećanje dr. APATI, moćnom bacaču čarolija koji mi je pomogao vratiti mog bivšeg muža koji je već bio dva tjedna bez pozdrava sa mnom. tako bolno iskustvo za mene jer on je moja prva ljubav i moj život se vrti oko njega, ali kada me je ostavio zbog druge dame, lila sam suze i pokušala sve da ga zaboravim, ali duboko u mom srcu to je bilo tako nemoguće jer sam ga toliko voljela usprkos boli od koje sam patio. Jedne vjerne večeri pročitao sam komentar o dr. APATI, moćnom bacaču čarolija koji može pomoći vratiti bivšeg ljubavnika ili spojiti razoreni dom i više, isprva je bilo kao šala jer nikad nisam vjerovao u magiju. a dr. APATA mi se dokazuje dovodeći svog muža kući nakon dva dana njegove ljubavne čarolije na mom mužu. hvala dr. APATA što si me ponovno učinila kompletnom ženom i vratila izgubljenog ljubavnika, nastavit ću dijeliti ovo kome je možda važno popraviti sve u braku, umjesto da dijelim suze ili prolazim kroz srčani udar, samo ljubazno kontaktirajte dr. APATU NA njegovu kontakt e-adresu ispod (drapata4@gmail.com), samo ga kontaktirajte i vidite što on može učiniti. Također možete nazvati WhatsApp putem njegovog broja +447307347648. Sretno vama koji ste ikada dali ovu probu. Pozdrav! Samo kontaktirajte dr. APATU na njegovu adresu e-pošte za kontakt u nastavku (drapata4@gmail.com), samo ga kontaktirajte i vidite što on može učiniti., Također možete nazvati WhatsApp preko njegovog broja +447307347648, sretno

    OdgovoriIzbriši