srijeda, 26. lipnja 2024.

PROMOCIJA KRISTOV MIRIS U RUŽIČNJAKU SV. RITE

Sakrile se suze u košnice duše, medna slađana saća dječica su u tijelo moje donijela, sve je moja bolest radosno podnjela, da se proslavi Isusova ljubav koja me u hodu drži i izbavi iz bolesnčke postelje kada Duh Sveti treba čudo učiniti. Otajstvene pčelice svete Rite postoje, one su radišne, zaigrane, djetinje... u svetištu svete Rite pomažu sestricama augustinkama, pri izradi krušćića za hodočasnike, a kod nas u Bilaju su dječicu obukle u svoja darivateljska krila koja su se gostima omilila... Dugo će ovaj med trajati u dušama koja su na promociji Kristov miris u ružičnjaku svete Rite bila... posebno u mojim ranama da ozdrave. Beskrajno fala svima što vas uz moj križ kao radišnih pčelica ima! Grlim sve koji su uz mene tijelom i dušom, posebno one koji su potpuno sa mnom... i tijelom i dušom, kao pomoćnici! 

Od 💗 mog 😘😘

Nema komentara:

Objavi komentar