subota, 22. lipnja 2024.

PROMOCIJA KNJIGE: " Kristov miris u ružičnjaku svete Rite" 22.06. u Bilaju, kod Crkve sv Jakova

Sveta Rita ulipšaj danas promociju svojim nebeskim prisustvom, zamiriši nam dan i isprosi lipo vrime sa par oblačića... blagoslovi sve posebno one koji sudjeluju u promociji kao pomoćnici... isprosi im sve ono što im je gorljiva potreba duše i srca. Neka te obraduju dječica obučena u otajstvene pčelice koje te odmalena prate pa i sada u Casci bivaju radišne uz sestrice augustinke...neka te oduševi govor o.Domagoja kome si duboko u srcu, a gitara fra Marinka i glasnice čitača lice nasmije, ... Loza našeg života neka donese plodno grožđe i smokva suha neka rodi slatke plodove uslišanja rana. Gdje je trnje ti posadi ruže slave Kristove. Evo došao je dan, moja treća knjiga na rođendan, milost je to Kristova, neka se širi u molitvama, pjesmama, svjedočanstvima... sve ono što mi je Duh Sveti stavio na srce. Sveta Rita odabrala si me davno i ja sam tebe... nama uz Isusa srce ne zebe... zato ćemo danas u 17:00 skupa svjedočiti čuda Gospodnja... jer ova bolest me nije zaustavila u ljubavi, pa ni tuga ni bol ni suze... jer sam poučena od tebe da su rane Kristove bitne ne mi. Fala ti biseru Umbrije biseru Bilajske doline, što tvoja duša oduvijek za brojne brine. Sestrice ljubljena rascvjetajmo se danas na sveti način. Ti se za sve pobrini... amen. 🍇🌹🍯🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝💒🕊
Dušice Božje dobro mi došli bilo kao duhovna, bilo kao tjelesna podrškica... danas kod župnog ureda, Crkva sv. Jakova apostola, Bilaj 
Molitvena zajednica sv. Jakova apostola - Bilaj

Nema komentara:

Objavi komentar