nedjelja, 30. lipnja 2024.

ČEKAM ONOG TKO ME RAZUMIJE I BIVAM ZAŠTITNICA DJEČICE

Shvatiš da se u patnji tjela, ljubav duše porađa za nebesku slobodu i uživanje nepropadnih darova u Raju! Možda će me netko žalit, netko osudit, netko bježati od moga križa, ali znam da ovo stanje duše nije za žalenje ni da me se plaše... i to će znat onaj tko mi je namijenjen Odozgor. Netko će biti tu... netko na mene - drugačiji. Možda je nebesnik, a možda je zemljanin sa srcem koje služi Raju. Samo znam on će me gledat u srce u istinu koja je drugačija od privida. Blagoslivljam taj dan kad će me oči čovjeka shvatit. Razumim ja teško je jer i ja tajnu svoje muke ne razumijem. Samo znam da je koristim na slavu Isusu. Pa mogu mislit što žele... oči sudačke visoke...... ali neka se zapitaju što bi na mjestu mojem kad i curicu i ženu ne osjećaju i ne vide. Nisam ja raspeta od jučer, raspeta sam od 1983. kad nije bilo toliko frutolina i keksolina, čokolina... kad sirot svatko na selu bio je... ako ne shvaćaš šuti rane su moje puno krvi prolile. Ne znam što mi je, ali branim curicu u sebi... branim istinu. Oprašta ta curica plač i bijele sobe... sud... pa i ova velika iako i dalje u njima živi. Proći će mene svjetovno, lako sad za sve to... otišla sam dušom gdje sam prihvaćena pufnasta ovčica. Bit će da su mi pali anđeli patnjom tijela htjeli ljubav sakriti, uspjelo im nije. Duša koja ljubi Isusa pobjeđuje i smrt za mene smrt nije... već život pun rajskog čuvanja voljenih! 🎺🕊 Porugu tijela Isus mi je preobrazio u čežnju da budem zaštitnica djece, to je moje obličje neka je. Čuvam molitvom malene. Postoji duhovno posvojenje, iako se na zemlji mama volim te ne čuje! Srce vjeruje! 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 30.06.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar