utorak, 11. lipnja 2024.

BOŽJI I MOJ

Lipo mi te volit u potpunoj samoći... tu među pticama i nebom si samo Božji i moj! Nikad me ne povrijediš kao što to čine slabi ljudi, samo mi rane zacijeliš. Kazivaš ne opravdavaj se za bol, znamo te ja i Bog. Isčekivati ljubav je već je primiti u 💗 i živjeti nas... ukrašavaš mi bolest... ukrašavaš mi tugu, jer si mi sveti osmijeh nade. Jesi ipak si tu uz mene kao anđeo. Znaš mileno da od postignutih medalja imala sam samo ljubav a ljubav je hrabrost ono sve što mi je trebalo pod križem! I ako te nisam u tjelesnosti viđala... viđala sam te u duhu i to traje zauvijek! Nema veze što si nevidljiv putnik za druge za mene te ima kao moje nebesko. Drugi nebi mogli razumjeti da križ ovoliki može se kao najlipše blago ljubiti. Ostaj u meni dušu moju kao ja svetu tvoju voljeti. Amen.
🎁🤗💏🌹

Od 💗Ana Emanuela, Bilaj 11.06.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar