ponedjeljak, 8. travnja 2024.

MAMINE NEBESKE HALJINE

Mama, mamice, moja lipa nebesnice
moram ti reć da te jako volim,
ka curica svoju brižnu mamu.
Lipo te je imat i sa tvojim anđelima se igrat.
Obožavam tvoje sveto majčinstvo.
Tvoje mlijeko isprati će injekcije iz 
moga djetinjstva, iz mog tkiva...
zbog tvog zagovora biti ću živa,
ozdravljena po prečistim rukama
Ruže Otajstvene. Vjerujem mama 
ja to toplo vjerujem, u Isusa uzdam se,
tebe mi je darovao da skrbiš za mene.

Zbog očiju tvojih puno puta ostala sam živa.
Fala za FIAT, za brižno da Duhu Svetome.
Fala na Isusu, ljubim ti blagoslovljenu utrobu.
Fala ti što mi čuvaš moju mamu biološku i
moju mamu duhovnu...
Fala ti što me poučavaš da budem čista, kreposna, zbog molitve u duši lipuškasta.
Ti mama voliš lipe haljinice, 
pa mi je drago da sam ih i ja počela nositi,
da nisam više samo u crnim hlačama, 
kojima prekrivah križ.
Lipo mi je kad mi zasjaš kao Guadalupe,
pa me obasjaš tirkiznom zelenkasto plavim plaštem i obasjaš zvijezdicama. 
Pod plaštem tvojim počivam u radosti.
Lipo mi je i kad mi dođeš u bijelo plavom,
moja Lurdska milosti,
Lipo mi je kad se zlatiš i poklanjaš mi 
crvenu, bijelu i zlatnu ružu 
mila Rosa Mystica.
Mama volim i kad si u bjelini 
ukrašenoj roskasto plavom,
ljubljena Gospa Međugorska.
Volim i tvoj plašt koji obučeš u Garabandalu,
plavi sa bijelom haljinom.
Volim te vidjeti svu u zlatno bijeloj haljini,
sa crveno zlatnom krunom sijaš mi,
moja mama čudesnice Fatimska.
Lipa mi je tvoja rajska garderobica.
Baš mi je lipo da imaš nebeski ormar 
pun zasluženih haljina za 
KRALJICU SVETE KRUNICE,
za KRALJICU KRISTOVE DJEČICE. 
Blažena mama obuci nas sve u 
svečane nebeske haljine,
u njima bol da prođe i 
uskrsla radost dođe. 
Amen.

Sa ljubavlju tvoja malena curica,
Ana Emanuela, Bilaj 8.04.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar