subota, 20. travnja 2024.

ČUDESNA SLIKA DJEČAKA ISUSA

Charles de Foucault je jednom uslikao izložen Presveti Sakrament. 
Nakon što je negativ razvijen, pojavila se ova impresivna slika i Isus mu je rekao, da će blagosloviti domove i donijeti im mir tamo gdje će ga čuvati.

Izvor: Katolička Svjedočanstva 

Milo moje Jaganjče malo, što mi u sred duše milosno zasjalo hvala ti jer mi u nemiru bolesnog tijela donosiš svoj sveti mir u dušu. Ti si moja najdragocjenija sličica, moje majo i moje veliko, mala sveta beba i veliki presveti čovjek, sve si mi ti Bože Isuse milosni. I radost i suze ganuća. Sa tobom nisam tugujuća. Sa tobom križ prihvaćam. Zahvaljujem ti što se u njemu razotkrivaš kao čudesna ljubav. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 20.04.2024.

1 komentar:

  1. Ne znam gdje ste taj podatak nasli, no iako je slika (ne forografija) lijepa, no u originalu, za razliku od ove gdje je sigurno tzv umjetna (demonska) "inteligencija" imala svoje prste sto se vidi po prstima djeteta Isusa (izgledaju kao kandze). Isto tako, moze se lako provjeriti, slika nema bas nikakve veze sa svetim Charlesom de Foucaultom i jedini "izvori" koji ga povezuju s njom su objave na tzv "drustvenim" mrezama poput pinteresta ili facebooka, a nigdje u opsirnim biografijama o spisima niti na francuskom niti na bilo kojem jeziku iz ime sv. Charlesa se ne spominje jer autor je Charles Bosseron Chambers, Amerikanac irsko-francuskog porijekla. Originalnu sliku koja nije imala dodira s "inteligencijom" i dokaz lako mozete naci na vise poveznica, pa tako i ovoj https://www.worthpoint.com/worthopedia/bosseron-chambers-christ-five-vintage-111192117

    OdgovoriIzbriši