utorak, 16. listopada 2018.

VOLI ME ANĐELE PJESME 💔



Zna moja vjera to; Usliši se molitva kada ljubiš iskreno, ali trebaš mi ti autentičan po otkucajima ljubavi da bi se ispunilo sanjivo i zacijelilo ranjivo! A kažu mi svi da ne postoji netko kao ja, da sam previše tuge kroz životni križ nosila da bi nebesko u sebi doživjela kao jedinu javu. Bježe od moga križa svi, nitko da zagrli osim anđela pjesme, oh ne znam kako me tužnu raspjevava i kako ovu bol u utjehu drugima probražava, ali neka nastavi. Ja ću na njegovim krlima svete ljubavi sud zemaljski preživjeti. Možda ću jednom u milosan čas biti nekome drugačijem od svjetovnih vidljiva kao što me Bog i bliski prijatelji vide. Amen 💔


Pusti me anđele da kraj tebe živim,

tamo gdje ne postoji bol.

Pusti me na krila svoja

da od svih vjetrova tuge odmorim.

Naloži mi vatricu,

spusti me uplakanu kraj kamina,

pusti rajsku muziku da

umjesto mojih suza svira.

Neka jezero ljubavi sakrije dokaze o meni,

neka nitko ne sazna da

ljubav ranjavaju u nebeskoj ženi.

Odmorište sveto mi priredi,

u planinsku kućicu sa

mojom dušom kreni. 💔


Nema komentara:

Objavi komentar