srijeda, 5. listopada 2016.

VOLI ME, ZACJELI ME ILI ME PUSTI DA BOG U MILOST PRIMI ME



Navikni se, shvati da nemam krila, moja ih je duša ranjenima podarila... a kako su mi samo perje melemno znali trgati, čupati, krasti i oni koji nemaju pojma o ljubavi. Ako već hoćeš da letim, zadrži me u svojoj ljubavi, voli me drugačije od svijeta, drugačije od obećanja, voli me djelima iskrenog srca, ljubi mi mane dok drugi su mi sol na užarene rane. Ili me pusti, molbenicu Duhu Svetom za moj spokoj izusti, mogu ja i bezkrilata kroz ove pustinje pijeska da se nagutam pa da u smrtnom plamenu ugledam oazu nebesku. Znaš da u suzama ću vapaja uvijek vidjeti krila anđela, i nezbrinutu Bog nagradi kad prestanu otkucaji zemaljski, On rado prima molitvenu dušu u Nebesa svoja. Uvijek imam kuda, kada sklopim uplakane oči... pjesma o ljubavi i vjeri mene spašava, dopušta da bolna sreću dosanjam, odvodi me tužnu u svijet Božje milosti, radost da osjetim, sjetim se da su razočarani u Raju očarani.

http://www.poezijaonline.net/voli-me-zacjeli-me-ili-me-pusti-da-bog-u-milost-primi-me/

http://webstilus.com.hr/index.php/knjizevnost/133-poezija-poezija/5158-voli-me-zacjeli-me-ili-me-pusti-da-bog-u-milost-primi-me


Nema komentara:

Objavi komentar