srijeda, 9. ožujka 2016.

SUSRET NA MOSTU LJUBAVI



 Pjesma nježne grlice razbudila me,
note mi nebeske po trepavicama satkala.
Na duši se mojoj začula pjesma vječnog sastanka,
ona što srcu govori o mostu vječne ljubavi.

Udahnula sam život,
udahnula sam rajsku glazbu svečanu.
Rijekom Seine danas ploviti ću!
Sa anđeoskom povorkom pjevati ću pjesmu ljubavnu.

U ljubav vjeru vrati, molim te dušo više ne pati.
Potok budi u rijeku što ponire,
kraj mosta što izvire.
Uglazbiše se na mojoj duši riječi nečije.

Grlica napravila gnijezdo ispod mosta,
a meni ljepota i mir u očima osta.
I vidjeh leptira kako silazi sa planine,
miluje cvijeće što uz kameniti most se uspinje.

Sunce se rječicom lepezastom zrcali,
i oblaci u njoj putuju. Krije tajnu duboku.
I gle dok cvrčak pjeva akorde u travi,
moja grlica se javi da zapjeva mi o zlatnoj ribici.

Moju dušu posjetiše tajne krijesnice,
kažu da most su obasjale kao zvijezde nebeske.
I gle, netko moj smiješi se, sa mosta ljubavi cvijeće šalje mi!
Kazah nježno; dođi draga da te zagrlim!

© Ana Emanuela Šimunić, 05.11.2013. 


Nema komentara:

Objavi komentar