ponedjeljak, 31. kolovoza 2020.

LJUPKOSTI MOJA

Ljupkosti moja

zaručniče duše moje, 

viču boli na mene 

da me ne voliš!

Da moje mane nisu 

za ovaj svijet, 

da ih se bojiš, 

progone me strahovi, 

tko mane da zavoli, 

sveti su samo takvi bili 

al su umrli. 


A moja duša u Bogu 

daje mi utjehu da 

će me baš križ odvesti

tebi u vječni zagrljaj. 

Ljubav je često

skrivena u okovima, 

zato osjećam svete anđele

kako drže naših duša

vjenčano prstenje. 

Treba mi da izađem

iz napaćenosti u oslobođenje 

i hoću nestati ću 

u jesenjem lišću, 

samo će šuškanje 

njegovo navijestiti

da sam ozdravila 

u duši koja Bogu služi. 


Zamolila bih te zaručnica tvoja

da suze moje učiniš radosnicama,

na licima dragih ljudi, 

nedaj svijetu da zaplače, 

nad mojim ranama. 

Neka im u srcu ostane pjesma, 

kao uspomena na mene. 

Jer sam u njima ja bila 

istinski tvoja. 

Neka zbog moje vjere u ljubav, 

oni koji iskreno mole 

i prikazuju žrtve ugodne Bogu, 

zadobiju uslišanje. 

Neka ih ljubav nađe, 

kao što je mene našla

tvoja duša nebeska

i utihnula moj krik. 


Suobličimo se sa tijelom Kristovim, da budemo 

vječna ljubav, savršena... 

Samo tako skinuti će me

Bog sa križa, biti ću sa tobom 

nova i preobražena, 

u miomirisnu dušu 

koja je duša tvoje duše

iznikla iz milosti Duše Kristove.


Čuvaj me zaručniče duše, 

da imam nekog tko će 

mi u smrtnom plamenu 

kao ljubav doći i do 

Prijestolja me Božjeg u krilima 

prenijeti, čuvaj me jer me 

ljudi neće znati čuvati. 

Preteška sam im, 

a tebi sam lagušna kao leptirić

ti osjećaš kako ona sjaje u 

sedam duginih

boja arhanđela, 

ti savez Božji ne zaboravljaš. 

Tvojoj duši znači ljubav moja, 

ti me nećeš zaboraviti. 

Ti si šapat vjere u meni. 

Moj i Božji. 

Amen. 

Od❤️ Ana Emanuela, Bilaj 31.08.2020. 

Nema komentara:

Objavi komentar