petak, 16. ožujka 2018.

LJUBAV JE OSJEĆAJ, KOJI MOLITVENOM TIŠINOM GOVORI



 Tvoja šutnja ljubavi, počela je srcu pričati mirom rajskim.
Postojiš u ovim rukama pjesničkim, molitvenim.
I sve se moje nada i duh i duša i tijelo
da ću te čuti, da ću te stvarnog vidjeti,
da će te Bog vjerom mojom darivati.

Magla će nestati, ti ćeš se kao u nutrini mojoj ukazati.
Oči mi ranjene, uplakane nasmijati duhom svojim.

Klasje osunčano suncem Božjim,
darovati će nam novi život.
Žitna polja će rasti zbog nas,
njegovati ćemo plodove Kristove.

Mislima moga srca igraju se sveti anđeli,
olakšavaju mi krilima patnju,
tješe me tvojim tajnim imenom.

Koliko čekanja na oči anđela,
na oči Božjeg čovjeka?
Stihovima bolne pozdravljam!
I tebe ljubavi moja,
gdje god mi bio, od pjesme moje
nisi se skrio, znam naći će te
sve moje, kada se izlije milost Božja na nas,
kada me ugledaš kao ljubav nad ljubavima!






Nema komentara:

Objavi komentar