subota, 12. prosinca 2015.

MOLITVENI ZAZIVI KRISTOVE APOSTOLICE


Toplino rajska promrzlu izlječi me,
ojačaj moje duhovno, da lakše trpim tjelesno.
U krilo bezgrešne majke Marije položi moje rođenje Isuse,
neka njena brižnost izlječi moje začeće, moje rođenje,
moje svo bolno djetinstvo, mladost i odrastanje,
ovu zrelost koja strahuje.
Isuse odvedi me u Nazaretske doline,
prošetaj sa mnom, obnovi moje sve.
Nasmij me, da taj smijeh traje zauvijek.
Krsti me Duhom istine, u prvobitno postojanje
vrati me, među rane svoje privij me,
krvlju svojom zaštiti me,
vodom iz srca tvog presvetog blagoslovi me.
U rijeku Jordan zaroni biće moje Gospode.
Snaga Duha Svetoga neka izlije se kao sveta milost na mene.
Svojom ljubavlju ozdravi moju ljubav koja ljubljena nije.
Gdje je bol ostavi bezbol, gdje je nemir ostavi mir.
Uskrsi me, iz smrti zemaljske oslobodi me,
svojim križom pobjede, svojim spasenjem spas mi omogući,
Isuse mili vodi moju dušu, srcem tijelo i duh nebeskoj kući,
Tvom i mom Ocu. Jahvi da poklonim se,
u vječnu službu ljubavi svete stavi me.
Predajem ti svoje prošlo, sadašnje i buduće,
neizustivom ljubavlju volim te.
Primi me u svoje presveto srce, plaštom milosti svete zaogrni me.
Utkaj mi u biće molitve koje liječe,
mene i druge.
Blagoslovi me molitvenim suzama Spasitelju moj ljubljeni.
Neka sve moje živi zahvalu Tebi za spas Svijeta.
Vode Jeruzalemske podaj nam Isuse,
bolesne ljubiš neizustivo, znam Gospode.
Tješi nas i jačaj spasu rajski.
Umnoži nam vjeru, ufanje i ljubav,
Čitav puk tvoj nek ti unaprjed zahvaljuje na
tjelesnom, duhovnom i duševnom ozdravljenju.
Kišu milosti u oblacima nade ostavi,
nek pada na srca neutješena da ih okrijepi.
Duboko ti se zahvaljujem što si mi
nadahnuće, svanuće, utjeha i mir,
volji Očevoj sve ću prepustiti i tvome milosrđu Isuse,
ljubim te zahvalnog srca, pomozi svima u potrebama njihovim,
onda se sjeti i žene koja sve svoje daje za Tebe.

Od srca tvoja Ana Emanuela
Bog vam podario ozdravljenje , vama i vašim najmilijima draga braćo i sestre! B.V.B.

 

Nema komentara:

Objavi komentar