utorak, 30. travnja 2024.

VAPAJ DUHU SVETOME

Tvoj dah života u sebi imam 
i za Tebe ja postojim.
Nebi se borila ja za sebe, 
al zbog ljubavi za Tebe
ja se sa križem borim. 
Blagoslivljam dah Životvorca, 
i sve što mi želiš dati.
Mogu se ženom ili redovnicom, 
po tvojoj volji zvati.
Ili je na svetu Ritu oboje za mene.
Tvoj dah života neka se izlijeva na mene.
Gdje god me smjestiš služit ću ti.
U bolesničkoj postelji kao redovnica,
u zdravom potomstvu 
kao vrsna majka brojne djece.
Kao duhovni laik 
Što ti je milo učini mi, 
Duše Presveti. 
Ti znaš što sam u duši.
I nedaj da mi tijelo nade sruši.
Uzdam se u tvoje ozdravljenje. 
Ti si mi jedini lijek.
Navještat ću te s krovova i da nastupi 
pustinja, jer ti si moja milosna oaza spasenja.
Amen.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 30.04.2024. 

Nema komentara:

Objavi komentar