utorak, 9. travnja 2024.

PJESMOM TE USPAVLJUJEM

🎶PJESMOM TE USPAVLJUJEM🎶

Rakun sam maleni ja, 
pjesmu svaku pamtim,
a i matematičke zadatke 
mogu i do tri godine da zapamtim!
Grci gruc groc i svjetlo škljoc!
Nina, nana... 

Mene zovu medo, 
na sladoledu sam i Ledo,
rado bi se sa tobom 
u košnicu sa mednim saćem zagledo! 
Al ću noćas radije uzeti violinu 
i tebi odsvirati uspavanku najmilju. 
Grrrr grrr baš je brrr...
u postelju toplu hodi...
mali medo baš te voli! 
Nina, nana!

Lija ja sam volim koke, 
al se ne boj,
u kokošinjac su se sve sakrile,
da bi pjesmu moju tebi otkrile.
Zna teta lija na trubu da svira,
poslušaj me neću glasno,
sve će tebi biti jasno!
Iz porodice sam pasa,
pazi kad se koji glasa.
Jer sam mudrica prava,
koja u kokošinjcu želi da spava.
Nina, nana!

Sa stabla sam pala, 
vidi gdje sam sam sada,
na klaviru sviram tebi, ja sovica mala.
Hu, hu... ninaj nanaj... 
hu, hu mene sanjaj...

Vidi brka starog mačka,
u violinu ih poput žica svio,
da bi se tvome snu omilo!
Miu mau, nina nana...
u zagrljaju mom ti se spava.

Ja sam kornjača spora 
kao u svakoj priči,
zar ti name pjesma liči, 
ti se mojim spavanjem diči,
na uspavanku ona liči.
Zzzzz... Zzzzz...
Spavaj bebo spavaj... 
basne uvijek sanjaj.
Ninaj, nanaj...

Budi dobra beba ti,
mi ćemo ti svirati...
tko ne želi spavati čuda ćemo stvarati.
Rakun, lija, medo, kornjača, mačak i sova...
noćas su dio tvoga blagoslova! 
Raspjevani smo zbog tebe,
i zbog tvoje divne želje! 
Laku noć bebo...
neka te uspava pjesma najdražih životinjica!

Laku noć bebo,
reći ćeš ujutro mami koja ti se omilila...
A koja je malo stroža... ;) 🦊
Reći ćeš nam bebo ti
koji instrument voliš svirati! 🎷🎸🎹🎶

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 9.04.2024.
Iz istoimene neobjavljene dječje pjesmarice,
toplo se nadam da će jednom izać

http://pjesmomteuspavljujem.blogspot.com/2024/04/pjesmom-te-uspavljujem.html

Nema komentara:

Objavi komentar