srijeda, 10. travnja 2024.

ZLATNA PČELICA RADILICA

Jezikom sišem nektarij fini,
pa ga u medni želudac stavim,
tvornica sam meda, 
ja se sa tim rado hvalim!

Najmanji sam kukac na zemlji,
koji proizvodi hranu i noću i danju.
Ja sam pčelica radilica,
tvoja hranilica...

Imam čak tri noge,
a treća mi služi kao košarica 
u koju skupljam pelud.
Gluha sam, ali za komunikaciju 
sa drugim pčelicama koristim 
pčelinji "ples". 

Nikada ti nebi zadala stres,
samo me ne uznemiruj u košnici,
jer ujedam iz straha.
Ujed boli, neki su i alergični 
pa se uplaše i ostanu bez daha.

Ne živim dugo najviše do 35 dana,
ali u 24 sata do 2000 novih pčelica 
u jajašcima donese na svijet naša
matica, moja mama.

Kad te grlo boli tu su medni bomboni,
u čaju ili na kruhu uvijek je med 
u slatkom ruhu.

Djeco pčelinje paše zdravlje su vaše!

Koja vrsta meda tebi danas treba?
Bagremov, livadski ili kestenov...
Koji god ti mio bio, vitaminima
A, D, C, E, i K se ispunio!

Sa medom započni svaki dan,
on ti je i za bolji san! 

Umjesto slatkiša ti u usta med stavi,
grlo će brzo da ti ozdravi,
nećeš više imati
alergije i upale...
Pčelica radilica 
imunitet će ti donjeti.

Druži se sa pčelarima,
zaštiti se i pođi ka košnicama...
pa vidi kako iz saća kapka med,
kako je sladak ko sladoled!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 10.04.2024. 
Poezija za djecu, iz neobjavljene zbirke:
"PJESMOM TE USPAVLJUJEM"
http://pjesmomteuspavljujem.blogspot.com/2024/04/zlatna-pcelica-radilica.html

Nema komentara:

Objavi komentar