utorak, 2. travnja 2024.

SRCE NA DAR

Dobila sam još pri začeću najlipši dar, srce puno ljubavi Isusove, nadahnuto Duhom Presvetim, to je moj jedini ukras - radost i kad prijeti žalost, istina mi je najbitnija pa i kad je tugujuća. Izdržati ću ovo mučeništvo upravo ljubeć proslavljene rane moga kralja i sve svoje boli smjestiti ću u njih. Sve ovo ima smisao, učitelj je trpio, učitelj me i poučio trpljivosti. Ostati ću ljubav iako ranjena, sve moje neka nalikuje na raspetoga, neshvaćenoga. Doći će vrijeme kada će se uslišiti sve u što vjerujem. A to je u Nebeskoj Domovini gdje prepreke ne postoje... Ljubav nebi neg ljubav i ne neće me zemaljsko zarobiti i reći nemaš pravo živjeti... pa smrt ne postoji... Isus ju je pobijedio i odlazim u pobjedu uskrsloga... dočeka te sve što te voli i sve što voliš... 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 2.04.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar