ponedjeljak, 11. veljače 2019.

ODLUČILA SAM SE ZA KRISTOVU LJUBAV, KOJA ME ČINI RADOSNOM POD KRIŽEM ŽALOSTI

Nisam ja rođena da osluškujem bol, ja ću je najčešće nadživjeti ljubavlju koja mi rasplamtava vjeru u ozdravljenje. Ja sam odabrala utjehica mnogima biti i kad se ne mogu moje boli i tuge utješiti i kad imam samo san i riječi nedaj se, jaka si ti, nije lako neizustivo razumjeti, nije lako svake sekunde trpjeti vatru u kostima a biti ona koja rane rashlađiva, ali milost je Božja velika pjesmom cjeliva i mene i duše vjernika! Posustanem, budem i ja bačena u beznađe, jer okuje me trnje, ne da mi da tijelom cvijetam. Ali ne posustaje Duh Sveti, On pokreće moje uplakane osmijehe probražava u radosne zbog ljubavi koju imam za Gospodina. Samo me ljubav sveta budi, Krist se za mene trudi. Jer ja bi ugasla, ja bi pod križem svojim podlegla ranama dubokim. Odabrala sam radost vjere živjeti, uspjeva križu mom, jer je prekriven milošću spasonosne predragocijene krvi Kristove, oporavlja me Spasitelj. Priprema za sveta iznenađenja srca i duše. Šapuće mi milost rajska kroz suze, ostani moja raspjevana radosnica, ostani ljubav u bolima. 😢 To što voliš, za to postojiš! I ostajem ono što Bog želi, ona djevojka skrivena u meni. Leptirica oslobođena iz čahure zemaljske.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 11.02.2019.



Nema komentara:

Objavi komentar