srijeda, 1. srpnja 2020.

OSJETI SE SE ONO ŠTO SI U DUŠI

Ima nešto u duši što patnja ne može skriti. To nešto zove se vjera u ljubav. U sebi si ipak što voliš biti, ono čemu ti bol ne može nauditi. To unutra zrcali se izvana, bez da moraš biti savršena. Biti srdačna za sve...to je istinska lipota postojanja na zemlji! Netko će te volit tako hrabru i radosnu pod križem, netko će jedva čekati novi dan i noć da ti podari pažnju i blagoslov, netko poseban vidjeti će u tebi ono vrijedno svake žrtve jer na tebe gleda kao nebesnik- srcem. Netko je istinski Božji i negdje moli za tebe. Šapnu mi anđeo čuvar i zagrli mi misli srca. 💌🙏🕊️
Kako si mi lipa molitva anđele, ponašam se kao da si moj, kao da mi je dano, baš onako kao po vjeri. I sviđa mi se biti anđeoska ljubav, voljena u svakoj sekundi. Sviđa mi se uzvjerovati da mi je voljena nutrina, jer ti i jesi sav melem u meni. Izrugana curica je voljena, netko svet znao je reći sve je u tebi, pa i ja. Nisu mi te ukrale zgodnice prinče zaručniče moje duše, tebe nitko nije mogao natjerati da me ni na dan zaboraviš, ti si uvijek gdje sam ja. Imam krila jer imam tebe. Ti znaš vrijednost moga križa i zato me sveto ljubiš, ne ispuštaš iz pogleda.  

 Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 1.07.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar