srijeda, 8. kolovoza 2018.

IZNAD SVEGA BITNA JE LJUBAV ZA ISUSA!

Kako mogu tražiti svoju radost,
kada vidim tvoju žalost Gospodine.
Ne mogu tražiti ništa za sebe
dok tvoje rane ne zacijele.
Ne žalim što me razočara život,
što nemam nekog milog svog,
što nemam zdravlje,
posao i mir u predanju Bogu svom.
Ne žalim što me napadaju ptice rugalice.
Ja tebe želim od njih braniti,
makar mi morali tijelo sahraniti.
Ne žali mi se sebe, tuga mi je zbog tebe
mileno nevino, za grijehe cijelog
svijeta razapeto.

Moju bol prikazujem za pomoć
dušama u Čistilištu i za
obraćenje mnogih zalutalih ovčica.
Moju bol sjedinjujem
sa bolnim srcem naše majke Marije,
da tvoje presvete rane ne krvare.
Isuse mili tebe žeđa svaka moja vena,
svaki moj udah života.
Tebe da usrećim radosti vječnog spasenja.
Da ti hvalu prinesem kralju milosrđa.
Ljubav cijelog svijeta,
neka blagoslivlja tvoje požrtvovne rane,
da prođe Golgota,
i sa Siona poteče milost
radosnog života. AMEN.
Samo kada ti budeš radostan,
učini mene od autentične duše voljenu,
učini me zdravom i radišnom,
sa pticama bijelim, u rukama blagoslovljenim
koje ti pjevaju vječnu hvalu.
Sa suzama ljubavi i vjere
tvoja Ana Emanuela,


Nema komentara:

Objavi komentar