ponedjeljak, 4. lipnja 2018.

Uzdanje u Božju providnost

Dobrostiva silo sveta koja bdiš u našim srcima i duši svjetlo daruješ, milosni Bože Svemogući ti udvostručuješ ispunjenja molitvena onima koji ti proslavljaju ime, ti pod zaštitu svoje vječne ljubavi stavljaš one koji te proslavljaju svojim življenjem u pokori. Ispunjava se u časak svet sve ono što nam ti u srca molitvena šalješ kao nadu i utjehu. Sve činiš dvostrukim... sve ispunjava ljubav tvoja darovna. Tvoji su darovi mojoj duši melem, sa tobom imam sve ono što su mi rekli da nikada neću imati. Sa tobom u srcu imam rajski osjećaj uslišanja duše moje. Hvala ti Bože jer me liječiš nadahnućem svetim. Jer me iz beznađa izbavljaš. Ljubeći nebesko radosna biva moja tuga zemaljska... jer zna svaka moja bol da ti znači moj križ kojeg nosim oduvijek sa osmijehom ljubavi, nade i vjere. Mogu tako Bože sve dok postojim na zemlji, mogu sama... imam suze koje su skrojene od emocija duše iskrene koja blagoslivlaja naume tvoje. Imam ono što volim i kad oči zatvorim. Duša se od liposti ne razdvaja nikada. Već sada sve što volim mi pripada. Jer sam kćer tvoja, iz loze Davidove grozdić sam sočni zbog milosti tvoje koji se daruje svima kao slađani nektar blagoslova!

💌Ana Emanuela, Bilaj 4.06.2018.


Nema komentara:

Objavi komentar