nedjelja, 26. srpnja 2015.

NEBESKO SRCE OBDRŽAVA MI ŽIVOT

Nebesko srce otkucava moj život, ta ljubav neiscrpna oživljava dane... Očaj strahuje pred licem ljubavi, nježnost osjećaja svetog blaži moje boli! Kao nevrijeme bol je moja, oluje me šibaju, vihor tuge mačuje mi kosti i peče do srži...crne kiše padaju u tijelo, ali kiša biserna u nutrini pada, obasjava dušu dodir Neba. U povoje svoje Duh Sveti me stavlja, moj duh odmara! Naizgled sretna, nasmijana oduvijek sam bila, samo pjesma do pjesme moju je istinu otkrila! Ljubav i srce moje nježni su kao ditešce tek rođeno, to me u bolu ranilo, osjećajno srce, rasplakano od suda, pa neka kažu što hoće moja duša nije luda, samo je tila volit i biti voljena, unatoč ranama i manama virovala je da je  ljubav spasonosna i da netko nebeskih misli i za nju na Zemlji postoji! A toga nema to nije suđeno ni na njenoj posljednjoj križnoj postaji! U Raju će me bar čekati sve moje nutarnje molitve ostvarene u vječnoj radosti!


Nema komentara:

Objavi komentar