utorak, 28. srpnja 2015.

LJUBAV MOJE VJERE POBJEĐUJE MOJU BOL

,,Uistinu tijelo mi je dokaz da sam na križnom putu, vječnom trpljenu, sudu, plakanju i bolu...ali mi je zato duša dokaz da sam u ljubavi, osmijehu, molitvi i zahvalnosti Bogu na ustrajnosti! Pa se oslanjam na ljubav, na Svevišnjeg koji mi je u trnje uvik ruže rajske slao, te mirisne nade da i za mene postoji čudo! Davno je bilo rođenje, plač do plača pratio je mene ali osmijehom duše ja krasih svoje najbolnije uspomene! Bol ljubav moju nije promjenila i da do zadnjeg udaha budem patnica, na Nebu će reći bila si Kristova ratnica, krunu svjetlosnu ti si zasluzila, sa svetima si se u srcu družila! Neka mi bude po volji Tvorca, drugo mi ništa i ne treba, neka mi krvlju teče ljubav sveta koja ozdravlja!,,



Nema komentara:

Objavi komentar