subota, 23. svibnja 2015.

POJAM LJUBAVI BOŽJE

Ljubav ima oči svete, u tami pali svjetla nade! Ljubav ima krila sjajna, poslana iz Raja da bi obični smrtnik letio! Kako je divan naš Bog, u Njemu obitava sve dobro koje besplatno daruje ljudima! Ne traži ništa, samo zahvalnost i molitvu u grudima!   Kroz suze dolazi i osmjeh ushićeni skupa sa svojim anđelima svaki dan da me utješi! Poukama nebeskim vrednuje moje srce, a ja ih darujem nesebično Svitu, nekima zalud jer ne shvaćaju svi ljubav svetu i nikad neće...teško je pojasnit to, i  nije na meni da čudesa činim, ali nekim ljudima se divim, jer shvate što trebaju činiti nakon što im se obratim sa blagoslovom...Sretna sam ako uputim na bolje bar jednu dušu od njih 100! Bog to cijeni, znam! Zato sam tu, kao Božja apostolica čistog darivanja sebe! I ne tražim ništa za uzvrat, čak ni fala, dovoljna je ova sveta šutnja koja ima glas u mome srcu!

Nema komentara:

Objavi komentar