srijeda, 5. ožujka 2014.

ZBIRKE POEZIJE: TRAGOVI I KRILA DUŠE I, II, III & DODIR NEBA


http://www.shopmybook.com/hr/searchfunction?search=tragovi%20i%20krila%20du%C5%A1e

Iz Moje Duše Stihovi Kreću; Iz Mojih Snova Donose Sreću! Vaši. Životi Emocije Stvaraju I Moju Pjesničku Dušu Otvaraju!”. Otvori Stranice Knjige Ove, Uđi U Moju Dušu I Pronađi Dio Duše Svoje; Svi Smo Mi Jako Slični, Svi Mi Na Isti Način Volimo; Tako Nas Je Dragi Bog Na Sreću Stvorio! Krila će tvoja letjeti, letjeti pa pasti, krila će tvoja biti malena, ali opet će ona rasti! Sve tuge mogu se prijeći, ti ćeš okrenuti svojoj sreći, a tužni stihovi što iz duše teku tu su samo da znamo prepoznati sreću.



Pjesme Su Nastale Noćima, Kada Misli Se Pod Kožu Uvuku I Poteku Stihovi Izgleda ;
“Bijelog I Crnog Biserja” (Sretnih I Tužnih Stihova ) .

Iz Duše Moje Stihovi Krenu, Poput Niza Bisera…
Razlog Je Bila Duša Nečija;
Tako Bliza, A Tako Daleka…
Baš Svatko Tko Voli…
Tko Je Snažno Volio …
Ili Mu Se Srce “Umorilo”…
Može Se Pronaći U Mojim Pjesmama.

Na Tebi Je Dragi Čitatelju Da Se Upustiš Čitati!


Nisam Kriva Ja; Krivite Mi Moju Dušu,Što Stihove Ove Piše, Što Bez Njih Ne Može Da Diše.Možda Je Iz Zore Bijele Došla I Zauvijek U Crnu Noć Ošla Da Tugu Svoju Ispiše...Da Ostavi Tragove...Tko Zna Što Li Je Sve Prošla Da Bi Na Ovaj Svijet Došla!? Dušo Gdje Si Sve Bila,Tko Ti Je Slomio Krila & Tužnu Te U Moje Tijelo Stavio!?
Eh Kad Bih Mogla, Napisala Bih Stihove Koji Liječe Dušu; Bistri Izvor Da Mi Je U Pjesmi Stvoriti Pa Da Kap Svaka Bude Lijek ,Svaka Suza Da U Osmijeh Izroni I Izliječi Svaku Tugu!


ŠIMUNIĆ, Ana Emanuela rođena je 22. lipnja 1983. godine u Gospiću.Živi u selu Bilaju sa svojom obitelji. 2010. godine diplomirala je Ekonomiku poduzetništva U Rijeci. Voli pisanje, slikanje/crtanje, kreativno uređivanje interijera, glazbu i modne detalje.Trenutno je nezaposlena pa je svoje slobodno vrijeme posvetila svojoj velikoj ljubavi - poeziji. Velika joj je želja jednog dana objaviti zbirku poezije, no ni prozni joj iskaz nije stran te je napisala je i roman 
''Nebeski dnevnik Anđela ljubavi"

Više na facebook profilu

https://www.facebook.com/AnaEmanuelaEstera7777?fref=ts


U Duši Je T*a*j*n*a, Nisam Ja Krojačica Pjesama Sama!Sa Mnom Pišu Anđeli I Vile,Oni Dobro Dušu Moju Vide. Hipnozom Mogu Nazvati Pjev Duše Svoje,Jer Oči Kad Pjesmu Čitaju, Saznaju Nešto Novo O Najskrivenijem Dijelu Sebe. Čudno Je Pjesnik Biti;Mašta Ti Može Zauvijek Tijelo I Dušu Opiti! I Ne Prođe Dan;
Da Mi Se Bol U Stihove Ne Pretvori...
Da Duša Ne Progovori...
Dolaze Misli, Dolaze Sjećanja…
Srce Duši Dopušta Da Odluta,
I Vine Se, Vine Se Visoko, Da Potraži Milo Anđeolsko Oko ;
Da Je Smiri,Da U Ljubavi Živi.Anđeo Mi U Snove Dolazi,
Tuga Moja Prolazi.
Na Krilima Anđela Duša Mi Zaspi.

http://www.shopmybook.com/hr/Ana-Emanuela-%C5%A0imuni%C4%87/Dodir-Neba

Nema komentara:

Objavi komentar