ponedjeljak, 3. ožujka 2014.

Pjesničkom riječju "STOP NASILJU": Ana Emanuela Šimunić

POBJEDA DUŠE LJUBAVI!


Ispijao mi kapi napuklog srca,

cjedio mu vene.

Vampir sa krilima Anđela napijao se svete krvi.

Zar si obolio od zlobe i nakaznih utvara tvog bola?

Vidi...naškodila ti je blagoslovljena krv.


Ma neka sam ja kamenog srca postala,

suhi kamen neka pukne,njegova prašina ugušit će te,

jerr je ljubavnom čarolijom nekad kucalo.

Ubio, umrtvio,samlio me na komade,neka si...

jer moj pepeo će i zlu naškoditi.

Osjetiti ćeš kako je živjeti kada ubiješ Anđeosko srce,

osjetit ćeš krila kako ti pritiskaju dušu.


Patit će zlotvorstvo uhodit će te Vila ljubavi.

Ljubav uvijek pobjedi.

Ma samelji mi kosti,briga me,neka me nema.

Pitke vode nećeš piti,jer sam u njoj ja...

sna nećeš imati,ni jave...samo mene;

Ljubav kojoj si naudio...

Proganjat ću te,shvatit ćeš koga si ubio,

nećeš poludjeti od zlobe već od saznanja da sam pobjedila

iako mrtva vrijedim više,jer LJUBAV SE ZOVEM!

Imaš li ljudskosti, istina nek ti presudi;

Osjeti...

Ljubavnu bol,saznanje da utjeha sam bila,

ona Anđeoska vila.
Nad mrtvim kostima duša ti je moja presudila...

Oštricama Dijamantnog Duhovnog Srca Iz Beskrajnog Raja!


Nema komentara:

Objavi komentar